سایت ترب، موتور جست‌وجو و سایت مقایسه قیمت فروشندگان آنلاین محصولات است.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای این که قیمت یک محصول را در بین فروشگاه‌های مختلف آنلاین مقایسه کنید چه می‌کنید؟ فرض کنید مثلا تبلت t295 سامسونگ که از آن محبوب‌ترین مدل‌هاست. بعضی‌ها صرفا به گوگل اتکا می‌کنند، بعضی‌ها چون فروشندگان اغلب تغییر قیمت سریع دارند و ناموجود می‌زنند با فروشگاه تماس می‌گیرند و بعضی دیگر از سایت‌های مقایسه قیمتی همچون ترب استفاده می‌کنند. مثلا صفحه قیمت تبلت سامسونگ t295 در ترب را ببینید.

سایت ترب، موتور جست‌وجو و سایت مقایسه قیمت فروشندگان آنلاین محصولات است. صفحه‌ی اختصاصی همین محصول در ترب را مشاهده کنید:

 

در این صفحه امکان مقایسه قیمت در بین بیش از ۱۰۰ فروشگاه صرفا برای همین محصول خاص وجود دارد. همچنین تغییرات قیمت طی ماه‌های اخیر را نیز می‌توانید در بخش «تغییرات قیمت» مشاهده کنید.

ترب دسته‌بندی‌های متنوعی برای گروه محصولات مختلف دارد. مثلا دسته‌ی موبایل و تبلت خود به زیر دسته‌ی تبلت و سپس به زیردسته‌های قیمت تبلت سامسونگ و قیمت تبلت آیپد و موارد مشابه تقسیم می‌شود.

هر دسته خود شامل تمام محصولات آن گروه خاص یا برند انتخاب شده است که با انتخاب گزینه «کالاهای موجود» می‌توانید صرفا لیست محصولاتی که موجود هستند را مشاهده کنید.

سایت ترب بیش از ۵ سال است که در حال فعالیت است و طی این سال‌ها بیش از ۵ میلیون محصول و ۵ هزار فروشنده را لیست کرده است. ترب به طور روزانه لیست محصولات فروشگاه‌ها را بررسی می‌کند تا اگر تغییرات قیمتی بود یا محصولی در فروشگاه خاصی ناموجود شد، وضعیت آن را به روز کند.

استفاده از ترب برای خریداران کاملا رایگان است و حتی می‌توانید با نصب اپلیکیشن ترب در گوشی خود، دسترسی راحت‌تر و با امکانات بیشتری به امکانات و خدمات مقایسه و جست‌وجوی قیمت داشته باشید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار