امروزه تعداد زیادی از لوازم خانگی برقی با برندهای مختلف در تمامی خانواده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که به مرور زمان دچار اشکالاتی در نحوه عملکرد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه تعداد زیادی از لوازم خانگی برقی با برندهای مختلف در تمامی خانواده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این وسایل هر چند وسایلی گران قیمت و با کیفیت باشند اما به مرور زمان دچار اشکالاتی در نحوه عملکرد می‌شوند  و یا نواقصی در قطعات آنان شکل می‌گیرد. این عامل باعث می‌شود تا اعضای خانواده با بحرانی جدی مواجه گردند.

مثلا یکی از لوازم خانگی بسیار پر مصرف و مهم، یخچال است. چنانچه در خانواده شما یخچال، به درستی کار نکند و یا بعضی از قطعات آن، دچار آسیب و یا اختلال گردند، شما را با مشکل بزرگی مواجه می‌کند.

امدادینو چیست؟ تعمیر یخچال در محل، چطور انجام می‌گیرد؟

مثلا فرض کنید یخچال منزل شما سرمای کمی تولید کند و محیط آن، گرم باشد و غذاهایی که در آن قرار می‌دهید به سرعت، فاسد شوند و یا سر و صدایی عجیب داشته باشد و یا هر غذایی که در یخچال می‌گذارید دچار یخ زدگی شود.

برای برطرف ساختن اینگونه مشکلات در لوازم خانگی برقی و از جمله یخچال، لازم است تا در ابتدا عیب و مشکل اساسی آن مشخص شود تا بتوان آن را تعمیر نمود. این کاری است که از هر کسی ساخته نیست. چون در ساخت یخچال‌ها و لوازم برقی امروزی، ظرایفی به کار رفته است که عیب یابی و تعمیر آن فقط توسط متخصص این کار باید انجام شود.

نکته دیگر در این زمینه مربوط به حمل و نقل و جابجایی این وسیله بزرگ و سنگین و بردن آن به تعمیرگاه است که خود علاوه بر صرف انرژی و هزینه بسیار، زمان بر نیز هست و چندین روز طول می‌کشد تا این وسیله مهم دوباره به آشپزخانه شما بازگردد.

بنابراین بهتر است سراغ تعمیرکاران خبره‌ای را بگیرید که هم در زمینه تعمیر انواع یخچال و برندهای مختلف آن از جمله مرکز تخصصی تعمیر یخچال سامسونگ، دارای مهارت کافی باشند و هم نیازی نباشد تا این ابزار را با خود حمل کنید و به تعمیرگاه ببرید و هم در زمینه پرداخت هزینه تعمیر، با مشکل مواجه نشوید.

برای حل مشکلات لوازم خانگی برقی و هم چنین در نظر گرفتن این مشکلات خانواده‌ها بعضی از شرکت‌ها به وجود آمده‌اند که می‌توانند کار تعمیر انواع لوازم خانگی شما را با حضور در محل زندگی و یا محل کار شما به انجام برسانند. متخصصین خبره این شرکت‌ها کلیه امور مربوط به عیب یابی وسیله و هم چنین تعویض قطعات آن و تعمیرات آن را بدون جا به جایی و حمل و نقل آن انجام می‌دهند. بنابراین لازم نیست در این زمینه دغدغه‌ای داشته باشید.

از طرفی دسترسی به این پرسنل خبره نیز به راحتی امکان پذیر است و با یک شماره تلفن آسان به راحتی می‌توان به آن‌ها دست یافت.

یکی از این شرکت‌ها که به عنوان مرکز تخصصی خدمات سامسونگ نیز شناخته می‌شود اما تعمیرکاران حرفه‌ای آن، می‌توانند کار تعمیر انواع برندهای لوازم خانگی را به خوبی، انجام دهند، شرکت امدادینو است.

امدادینو چیست؟

امدادینو یک شرکت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در ایران است. هدف از تاسیس این شرکت تعمیراتی، افزایش سرعت در ارائه خدمات و بالا بردن کیفیت انجام آن است. متخصصین ماهر این مجموعه می‌توانند کار تعمیر لوازم خانگی شما از جمله یخچال را با حضور به موقع و سریع در محل زندگی شما به انجام برسانند.

پرسنل و کارکنان این نمایندگی حد بالایی از تجربه و تخصص را در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لپ تاپ، تبلت، تلویزیون و .... با برندهای مختلف را دارند.

علاوه بر تجربه و تخصص، از دیگر ویژگی‌های پرسنل این شرکت، وقت شناسی و حضور به موقع در محل زندگی شما برای ارائه خدمات مد نظر شما است.

ابزارهایی که این پرسنل از آن جهت تعمیرات و یا تعویض قطعات استفاده می‌کنند نیز کاملا با کیفیت است و قطعات تعویضی به کار گرفته شده توسط تعمیرکاران، کاملا اصل و اورجینال است بنابراین از این لحاظ هم نگرانی نداشته باشید.

تمامی سرویس‌ها و خدمات نمایندگی امدادینو، دارای ضمانت نامه و گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی است.

برای ثبت درخواست امور مربوط به تعمیرات لوازم خانگی و یا تعویض قطعات توسط این مجموعه، کافی است با شماره تلفن 02187700770 تماس حاصل کنید.

هم‌چنین می‌توانید به آدرس سایت این مجموعه emdadino.com نیز سر بزنید و یا خدمات مورد نظر خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

برای دریافت خدمات مشاوره‌ای مربوط به تعمیرات لوازم خانگی نیز می‌توانید با شماره تلفن 02187700770 تماس بگیرید تا به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای دریافت کنید.

پس از انجام این کار، نمایندگی امدادینو با شما تماس می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم را برای اعزام تعمیرکار به محل زندگی شما، به عمل می‌آورد. هم‌چنین امکان برآورد قیمت تعمیرات در این مرحله، وجود دارد.

پس از این مرحله، نمایندگی این شرکت، نزدیک‌ترین تکنیسین خبره را به محل زندگی شما اعزام می‌کند. متخصص شرکت امدادینو در ابتدا به عیب یابی وسیله مورد نظر شما می‌پردازد و حدود قیمت تعمیر آن را با شما در میا ن می‌گذارند.

چنانچه شما این میزان هزینه را تأیید نمودید، تعمیرکار امدادینو بلافاصله کار تعمیر و یا تعویض وسیله شما را در محل زندگی شما و مقابل چشمانتان، آغاز می‌نماید.

پس از پایان تعمیر نیز، ضمانت نامه تعمیر و سلامت قطعات تعویضی را به شما تقدیم می‌کند.

بنابراین چنانچه یخچال شما با هر برندی از قبیل سامسونگ، الجی و... دچار مشکلاتی در عملکرد است و نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد و می‌خواهید این کار با صرف وقت و هزینه کمتر د رمحل زندگی شما توسط افرادی کاردان، انجام شود با شماره تلفن 02187700770 تماس بگیرید و برای حل مشکلات لوازم خانگی‌تان به سرعت اقدام کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار