فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : مراکز قرنطینه بیماران سرپایی در این شهرستان برای افرادی که امکان قرنطینه خانگی را ندارند، ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : کمیته‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی طرح شهید سلیمانی با همت بسیج، جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب برنامه‌های خاصی را به منظور حمایت از بیماران انجام می‌دهند.

او گفت : در بحث کمیته حمایتی مکان‌هایی در چند نقطه شهرستان برای قرنطینه غیرخانگی بیماران شناسایی شده که نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند، آماده شده تا بهبودی و سلامت خانواده‌ها حفظ شود.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: مشارکت مردم نقش مهمی در اجرای طرح سلامت شهید سلیمانی دارد که امید است با تحقق این مشارکت ریشه بیماری کرونا را در شهرستان بخشکانیم.

جمالی نیا افزود: ۱۸ تیم در طرح شهید سلیمانی به منظور پایش، نظارت، مراقبت و حمایت از اقشار مختلف جامعه در مواجهه با ویروس کرونا مشارکت دارند.

او گفت: این طرح به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ از اول آذرماه با مشارکت بسیجیان، کادر بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر در سرپل ذهاب آغاز شده و مبتنی بر برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت بوده که از سوی وزارت بهداشت، درمان و سازمان بسیج مستضعفان طراحی شده و در این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: از مردم می‌خواهیم همچنان مشارکت لازم را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک داشته باشند و در خانه‌های خود بمانند و از تردد‌های غیرضرور پرهیز کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.