فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : هم اکنون بیش از ۹۷ درصد مردم این شهرستان در اماکن عمومی از ماسک استفاده می‌کنند از این رو پایبندی مردم به رعایت دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی بسیار خوب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : تردد‌های غیرضرور در شهرستان سرپل ذهاب با همکاری مردم و اعمال محدودیت‌های کرونایی هم اکنون ۷۰ درصد کاهش یافته است.

او گفت : امید است با اجرای طرح قرارگاه محله و خانواده محور شهید حاج قاسم سلیمانی بتوانیم این بیماری را در شهرستان به حداقل برسانیم و در نهایت ریشه آن را بخشکانیم.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: بیش از ۹ ماه است که درگیر ویروس کرونا هستیم و با همراهی و همدلی مردم، اصناف و بازاریان به مرحله‌ای رسیده ایم که بتوانیم به ریشه کنی این بیماری امید داشته باشیم.

جمالی نیا ادامه داد: هم اکنون با مشارکت اصناف و بازاریان و دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان سرپل ذهاب، روند صعودی بیماری کووید ۱۹ کنترل شده و سیر نزولی گرفته است.

او افزود: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا در سرپل ذهاب تاکنون از سه هزار و سه مورد نمونه گیری انجام شده، یک هزار و ۵۶ تن مثبت بوده و از مجموع مبتلایان نیز ۴۴۸ تن تحت بستری و مراقبت در بیمارستان و مراکز درمانی قرار گرفتند.

او گفت: از مجموع مبتلایان در سرپل ذهاب ۶۱ تن جان باخته اند و هم اکنون نیز ۹ تن از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.