فرماندار جوانرود گفت : طرح سلامت شهید سلیمانی در این شهرستان با شتاب مناسبی اجرا می‌شود و مشارکت مردم در اجرای آن قابل تقدیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگار یوسفی فرماندار جوانرود از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در شهر «شروینه» مرکز بخش کلاشی گفت : همزمان با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر مراکز شهری در بخش‌ها و روستا‌های این شهرستان این طرح با شتاب مناسبی اجرا می‌شود.

او از اعزام ۳۰ تیم عملیاتی در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت : تمرکز طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه مرحله اصلی مراقبت، حمایت و نظارت می‌شود.

فرماندار جوانرود افزود: قطع زنجیره کرونا به رفتار و همکاری مردم بستگی دارد و انصافا مردم با فرهنگ این شهرستان در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراهی بسیار خوبی داشته‌اند که صمیمانه از آنان قدردانی می‌کنیم.

یوسفی افزود: در سایه الطاف الهی و همکاری و همراهی بسیار خوب مردم شاهد کاهش مراجعه به مراکز درمانی هستیم و تا پایان قطع زنجیره ویروس کرونا نیاز به همکاری مردم داریم.

او ادامه داد: اگر این همراهی و همدلی مردم تداوم نداشته باشد به وضعیت قبلی باز می‌گردیم.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: همزمان با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات خوبی از سوی سپاه این ناحیه برای انجام این طرح انجام گرفته است.

سرهنگ ابوذر انوری افزود: تشکیل جلسات برای پیشبرد اهداف این طرح، ساماندهی تیم‌های عملیاتی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع ماسک رایگان، شناسایی خانوارها، فرهنگ‌سازی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت به ویژه ظرفیت خیرین بخشی از این اقدامات است.

او ادامه داد: از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از ۱۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: بسیج برای اجرای این طرح آمادگی کامل را دارد و در این راستا تمام توان خود را به کار گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.