مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت:مدیرعامل یک اتحادیه تعاونی استان در تعزیرات حکومتی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت:بر اساس گزارش سازمان صمت مبنی بر اینکه، مدیر عامل یک اتحادیه تعاونی ۴۰۰ تن نهاده کشاورزی خریداری شده برای اتحادیه را به فروش رسانده است و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

او گفت: پرونده برای رسیدگی قانونی به شعبه سوم بدوی تخصصی این اداره کل ارجا ع شد.

نجف زاده گفت:شعبه پس از کارشناسی موضوع توسط سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل را ا حضار و با بررسی اوراق پرونده و بر اساس شواهد و قرائن موجود، تخلف عرضه خارج از شبکه را محرز تشخیص و به استناد ماده ۵ قانون تعزیرات حکم به قطع سهمیه سه ماهه داده شد.

عضو شورای قضائی استان گفت: با توجه به اینکه قطع سهمیه سه ماهه باعث خسارت به اعضای اتحادیه می‌شود با اعتراض مدیرکل تعزیرات حکومتی، پرونده مجددا در شعبه اول تجدید نظر استان مورد رسیدگی قرارگرفت.

او گفت: مرجع مذکور برای جلوگیری از ورود خسارت وزیان به اشخاص ثالث و به استنادماده ۳۸ قانون تعزیرات حکومتی و بند ث ماده ۳۸ قانون مجازات اسلامی حکم قطع سهمیه سه ماهه را به پرداخت مبلغ چهارصد میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت تبدیل کرد.

او از شهروندان استان خواست:درصورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه احتکار، قاچاق و خرید و فروش برخلاف ضوابط و عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی نهاده ها‌ی کشاورزی و ... موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ و نیز سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.