فرماندار اهواز گفت: از دیشب مسدودسازی معابر در این شهر آغاز شده است و ۸۰ درصد از محدودیت‌های کرونایی رعایت می‌شود.

رعایت ۸۰ درصدی محدودیت‌های کرونایی در اهوازجمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در نشست ستاد کرونای استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تمامی همکاران ما پای کار هستند و از دیشب مسدود سازی معابر در این شهر آغاز شده است و ۸۰ درصد از محدودیت‌های کرونایی رعایت می‌شود.

او با اشاره به تقسیم کار بین نیرو‌های انتظامی و سازمان‌های درگیر در این مصوبات افزود: انتظار داریم  با همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوانیم  تا چند هفته آینده از شرایط قرمز حاصل از بیماری کرونا ویروس خارج شویم.

سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهور خوزستان  با بیان اینکه در تمامی پارک‌ها و جاده ساحلی  در هر ورودی ماموران ما حاضر هستند و با دیدن ماشین در مکان‌های تفریحی، مجبور به مسدود کردن کل جاده ساحلی هستیم، اظهار داشت: ۱۰ تیم از نیرو‌های راهنمایی و رانندگی به صورت بازرسی آماده ارائه خدمات هستند و به محض دیدن تخلف به شدت  برخورد خواهد شد  و همچنین مراکز شماره گذاری اهواز هم به طور کامل تعطیل شده است.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: ما با تمام نیرو‌های در اختیار خود  در طرح سردار قاسم سلیمانی در کل استان به انجام وظیفه مشغول هستیم.

او  با بیان اینکه همچنین در منطقه منبع آب کار‌های بزرگی در حال انجام است و اگر مسئولان در هر منطقه حضور داشته باشند، می‌توانند  مشکلات مردم را بهتر دنبال کنند، گفت: در همه شرایط باید در کنار مردم باشیم و برای سلامتی آنها در این طرح بکوشیم تا بتوانیم هر چه زودتر به این وضعیت خاتمه دهیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.