ابول نژادیان گفت: طی یک روز ۱۱۰ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند و افزایش فوتی‌ها دور از انتظار نیست.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس و ابتلای مردم به آن در استان خوزستان گفت: طی یک روز ۱۱۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

او با بیان اینکه این بالاترین تعداد آمار بستری در پیک دوم است، افزود: با افزایش بستری‌ها قطعا تعداد فوتی‌های کرونایی در روز‌های آینده بیشتر می‌شود.

ابول نژادیان با انتقاد از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که مصوبات ستاد کرونا را اجرا نمی‌کنند، بیان کرد: علیرغم ابلاغ دستور به شهرداری اهواز نسبت به خاموش کردن چراغ‌های پارک‌ها و بوستان ها، اما شاهد روشن بودن این مکان و تجمع مردم و شهروندان هستیم که بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پارک‌ها به سر می‌برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: از مردم خواهشمندیم حضور در دورهمی‌های خانوادگی را کاهش دهند، رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و شست و شوی مکرر دست‌ها را جدی بگیرند و از برگزاری و حضور در مراسم‌های غیرضروری از جمله؛ ختم، عروسی، جشن تولد و... خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.