سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: مرحله دوم رزمایش سفیران سلامت با عنوان روز با ماسک با هدف کاهش میزان ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان برگزار شد.

علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین مرحله رزمایش سفیران سلامت با هدف کاهش ابتلا به بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن امروز یکشنبه ۱۳ مهرماه با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

او افزود: با توجه به اینکه در تیرماه رزمایشی با همین عنوان به منظور افزایش استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی برگزار شد و پس از آن شاهد کاهش چشمگیر ابتلا به این بیماری منحوس بودیم.

کاهش آمار ابتلا به کرونا با برگزاری رزمایش سفیران سلامت در دزفول

فرهمندپور اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، شهروندان دزفولی اهتمام خوبی نسبت به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک داشتند، اما با اعلام وضعیت سفید در استان خوزستان، شاهد کاهش رعایت بهداشت و حفاظت فردی از سوی مردم هستیم، اما از آن‌ها خواهشمندیم همچون روز‌های ابتدایی شیوع کرونا، به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک که مهم‌ترین و موثرترین روش برای مصون ماندن از ابتلا به کرونا و کاهش مرگ و میر ناشی از آن است، همت کنند.

کاهش آمار ابتلا به کرونا با برگزاری رزمایش سفیران سلامت در دزفول

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: در دومین مرحله رزمایش سفیران سلامت، مانور خودرویی با هدف گندزدایی اماکن و معابر، حضور در بانک‌ها و ادارات و تذکر لسانی به افرادی که نسبت به استفاده از ماسک بی توجه هستند، حضور گروه‌های جهادی در مناطق مختلف شهر و توزیع ماسک، برپایی غرفه‌های سلامت و گشت‌های خودرویی اجرایی شد.

کاهش آمار ابتلا به کرونا با برگزاری رزمایش سفیران سلامت در دزفول

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.