رزمایش سفیران سلامت برای ترویج فرهنگ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دزفول آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: رزمایش سفیران سلامت در دزفول به عنوان یک الگو و نمونه در نشست ستاد کرونای خوزستان معرفی و اجرای آن در سایر شهر‌های استان به عنوان یک دستور کار مصوب شد.

او افزود: به کمک نیرو‌های جهادی و هلال احمر پایگاه‌های غربالگری مستقر و آموزش‌های لازم به صورت مستقیم به مردم ارائه می‌شود و برای یک روز همه دستورالعمل‌های بهداشتی را تمرین می‌کنیم که پس از آن تا شکست کامل کرونا ویروس آن‌ها را ادامه دهیم.

فرهمندپور بیان کرد: رزمایش سفیران سلامت آغاز فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده، منع تردد‌های غیرضروری و دیگر دستورالعمل‌هاست و مردم نیز در تذکر به کسانی که قوانین را نقض و رعایت نمی‌کنند، کمک کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: بیشتر مردم دزفول حتی خردسالان از ماسک استفاده می‌کنند و این فرهنگ به خوبی در شهرستان نهادینه شده است و طبق قانون در خطر انداختن سلامت مردم جرم است و مردم در صورت مشاهده رعایت نکردن قوانین بهداشتی می‌توانند موارد را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.