آغاز رزمایش سفیران سلامت در دزفول

رزمایش سفیران سلامت برای ترویج فرهنگ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دزفول آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: رزمایش سفیران سلامت در دزفول به عنوان یک الگو و نمونه در نشست ستاد کرونای خوزستان معرفی و اجرای آن در سایر شهر‌های استان به عنوان یک دستور کار مصوب شد.

او افزود: به کمک نیرو‌های جهادی و هلال احمر پایگاه‌های غربالگری مستقر و آموزش‌های لازم به صورت مستقیم به مردم ارائه می‌شود و برای یک روز همه دستورالعمل‌های بهداشتی را تمرین می‌کنیم که پس از آن تا شکست کامل کرونا ویروس آن‌ها را ادامه دهیم.

فرهمندپور بیان کرد: رزمایش سفیران سلامت آغاز فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده، منع تردد‌های غیرضروری و دیگر دستورالعمل‌هاست و مردم نیز در تذکر به کسانی که قوانین را نقض و رعایت نمی‌کنند، کمک کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: بیشتر مردم دزفول حتی خردسالان از ماسک استفاده می‌کنند و این فرهنگ به خوبی در شهرستان نهادینه شده است و طبق قانون در خطر انداختن سلامت مردم جرم است و مردم در صورت مشاهده رعایت نکردن قوانین بهداشتی می‌توانند موارد را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.