سرپرست ویژه فرمانداری ویژه دزفول گفت: مرحله دوم رزمایش سفیران سلامت در شهر امام‌خمینی (ره) برگزار و ماسک رایگان بین مردم توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمند پور سرپرست ویژه فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: به همت همه سازمان‌ها و ارگان‌های شهر امام‌خمینی (ره) مرحله دوم رزمایش سفیران سلامت برگزار و ماسک رایگان بین مردم توزیع شد.

او افزود: مسئولان و مردم این شهر برای اجرای رزمایش سفیران سلامت پای کار هستند و خدا را شاکریم که مردم نسبت به استفاده درست از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی اهتمام لازم را دارند.

 فرهمند پور بیان داشت: به دلیل کاهش تجمعات غیرضروری طی پیگیری‌های انجام شده همه دفترچه‌های سلامت که نسخه دارند و فقط تاریخ اعتبارشان به پایان رسیده به صورت غیرحضوری تا ۶ ماه تمدید خواهند شد.

 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: ۲ دفتر خدمات بیمه دیگر در دزفول راه‌اندازی شده که نشانی آن‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد. همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت دفترچه‌های بیمه مردم می‌توانند شماره #۱۶۶۶* را شماره‌گیری نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ستاد مقابله با کرونا استان کلیپ رزمایش سفیران سلامت دزفول پخش شد که استاندار خوزستان مجدداً اعلام کردند این رزمایش در سایر شهرستان‌ها برگزار شود همچنین به همه فرمانداران اعلام شد به شهروندان خود متذکر شوند از سفر به دزفول تا اطلاع ثانوی جدا خودداری نمایند.

او گفت: مردم به شدت منتقد بر وضعیت خیابان ساحلی هستند که در این خصوص در هفته جاری تمهیدات بسیار جدی و سخت‌گیرانه‌ای برای افرادی که در اماکن تفریحی تجمع می‌کنند در نظر گرفته شده چراکه بحث امنیت سلامت مردم بسیار مهم و افرادی که آن را نقض می‌کنند باید در مقابل قانون پاسخ‌گو باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.