استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان ایرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سرافراز تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان ایرانی است که با اتکاء به ایمان و غیرت دینی و ملی خود، جانانه در برابر استکبار جهانی و دشمنان شرق و غرب ایستادند تا مقاومت و پایداری این مرز و بوم به رهبری امام خمینی (ره) به دنیا ثابت کنند.

امروز نیز ملت غیور و سلحشور ایران با وحدت، انسجام و اعتماد روزافزون خود، با پیروی از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در راستای پاس‌داشت خون شهیدان و تداوم عزت و اقتدار ملی بیش از گذشته در صحنه حضور دارند.

بسیج امروز مظهر قدرت کشور و عامل وحدت بین مردم ایران است.


بیشتر بخوانید


تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده که امروز پس از گذشت ۴۲ سال از حیات پر برکت انقلابِ با عظمتِ اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمامی عرصه‌ها مشهود است.

اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به ملت شریف ایران به‌ویژه بسیجیان سرافراز از جمله بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم اقشار مختلف بسیج در دستیابی به قله‌های افتخار روز به روز موفق و پیروز باشند.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار