بر اساس جدیدترین آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۵۷ میلیون نفر و تعداد جان باختگان به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۵۷۲۳۱۶۳۵ نفر، شمار جان باختگان به ۱۳۶۵۴۶۱ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۳۹۷۲۰۷۲۱ نفر افزایش یافته و همچنین وضعیت بیش از ۱۰۱ هزار نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

ده کشور اول جهان در ابتلا به کرونا

تا این لحظه آمریکا با بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار نفر، هند با ۹ میلیون و ۴ هزار نفر، برزیل با ۵ میلیون و ۸۹۳ هزار نفر، فرانسه با ۲ میلیون و ۸۶ هزار نفر، روسیه با بیش از ۲ میلیون و ۱۵ هزار نفر، اسپانیا با بیش از یک میلیون و ۵۷۴ هزار نفر، انگلیس با بیش از یک میلیون و ۴۵۳ هزار نفر، آرژانتین با بیش از یک میلیون و ۳۴۹ هزار نفر، ایتالیا با بیش از یک میلیون و ۳۰۸ هزار نفر و کلمبیا با بیش از یک میلیون و ۲۲۵ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دهم ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.

آخرین آمار‌های جهانی از شیوع کرونا + جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار