پیام استاندار قم به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج در تمام بحران ها پیشگام بوده است

سرمست گفت:بسیج علاوه بر دوران دفاع مقدس در تمامی صحنه‌ها ، برهه‌های حساس و بحران‌ها پیشگام بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  متن پیام بهرام سرمست ،استاندار قم به مناسبت آغاز هفته بسیج به این شرح است:

«بسمه تعالی»

بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و شجره طیبه‌ای است که در راستای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن شکل گرفت.

فراگیرترین تشکل مردمی و ماندگارترین و پویاترین اندیشه و تفکری که از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صیانت و پشتیبانی از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار داشته است.

بسیج علاوه بر دوران دفاع مقدس که اوج جانفشانی و ایثارگری‌های بسیجیان سلحشور در آن جلوه گری می‌نماید در تمامی صحنه‌ها ، برهه‌های حساس و بحران‌ها نیز پیشگام بوده است.

پشتوانه ارزشمندی که این روز‌ها و در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا نیز به مدد نظام سلامت آمده و با اتکاء به مشارکت و همکاری فعال پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور، شاهد انجام اقدامات ستودنی گسترده‌ای در زمینه مقابله با این ویروس از جمله اجرای شایسته طرح ملی غربالگری و بیماریابی، ضدعفونی معابر شهری و رزمایش کمک‌های مؤمنانه هستیم و بدون شک الهام گرفتن از روحیه بسیجی و ترویج چنین روحیه ای، می‌تواند برای سایر عرصه‌ها به ویژه در عرصه سازندگی، رونق تولید و اشتغال نیز گره گشا و رفع کننده مشکلات و موانع باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان سرافراز و ایثارگر، موفقیت این عزیزان و اقتدار و بالندگی روزافزون شجره طیبه بسیج در راستای آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار