رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و شناسایی ۴۵ بیمار جدید در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، از شناسایی ۴۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در جنوب غرب خوزستان خبرداد و گفت:از این تعداد۲۹ نفر مربوط به آبادان، ۱۰ نفر خرمشهر و ۶ نفر مربوط به شادگان هستند.

او افزود:از این ۴۵ مورد مثبت جدید، ۳۷ نفر به صورت سرپایی هستند که ۲۳ نفرمربوط به آبادان، ۸ نفر خرمشهر و۶ نفر مربوط به شادگان هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد:دیروز نیز ۱۵ نفر بستری و ۲۰ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و متاسفانه یک نفر فوتی در آبادان داشته ایم.

سلمان زاده اضافه کرد: هم اکنون کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های آبادان ۱۴۲ نفر است.

او در پایان گفت: از شهروندان عزیز خواهشمندم تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی که همان شست و شوی مرتب دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است را رعایت کنند.

بیمارستان طالقانی آبادان محل بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان می‌باشد.

آزمایشگاه تخصصی مولکولی تست کووید ۱۹ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با مشارکت منطقه آزاد اروند در آبادان احداث شده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.