امام جمعه ریگان گفت: انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را می شود، زلزله سیاسی، اجتماعی در کشور مهد قدرت و تمدن دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضازاده، امام جمعه ریگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به شرایط کنونی جامعه از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را  رعایت کنند. 

او تصریح کرد: در قسمت‌هایی از شهرستان، مراسم عروسی و عزا با تجمعاتی برگزار می شود که تبعات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند ساعاتی از وقت خود را برای مطالعه کتاب و کتابخوانی قرار دهید که در همین فاصله‌های کم می شود کتاب‌های زیادی را مطالعه  کرد.

او با اشاره به اینکه جوانان به کتاب و کتابخوانی انس داشته باشند و برنامه روزانه مطالعه خود را فراموش نکنند، بیان داشت: در مرکز شهرستان، بهترین کتابخانه با تنوع کتب‌های مختلف راه اندازی شده است که  از جوانان  می خواهیم از این نهاد، استفاده بهینه داشته باشند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: فکر جوانان به سمت مطالعه انس داده شود تا آنان راه روشنی را برای آینده خود ترسیم کنند.

او به تصویب قانون اساسی اشاره و بیان کرد: ما باید در تمامی عرصه‌ها، قانمند و تابع قانون باشیم. 

حجت الاسلام رضایی گفت: در جریانات گذشته اهانت افرادی به مقدسات انقلاب اسلامی، از جمله پاره کردن عکس امام (ره) یا پاره کردن پرچم امام حسین (ع) ، نشات گرفته از بی قانونی  بود که چنین اتفاقاتی را در جامعه رقم زدند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات آمریکا پرداخت و تصریح کرد: مساله اصلی در انتخابات آمریکا، شکست مفتضحانه خود آمریکا است.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه در انتخابات آمریکا ترامپ شکست نخورد؛ بلکه آمریکا رو به افول و شکست است، بیان داشت: انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را می شود، زلزله سیاسی، اجتماعی در کشور مهد قدرت و تمدن دانست.

او افزود: باید انتخابات آمریکا براساس مردم سالاری، سنبل آزادی و اخلاق مداری فردی و اجتماعی باشد؛ اما این انتخابات جز یک لجن زار بیش نبود.

امام جمعه ریگان به کلیات طرح ۹ ماده‌ای مجلس شورای اسلامی مبنی بر لغو تحریم‌ها که به تصویب رساندند، اشاره و تصریح کرد: این طرح می‌تواند عامل بازدارنده‌ای برای لغو تحریم‌ها باشد که از همه نمایندگان قدردانی می کنم. 

او با اشاره به اینکه بعضی به انتخابات آمریکا خوش بین هستند و صحبت از مذاکرات مجدد دارند، افزود: ما تابع ولی فقیه مطلقه هستیم و معظم له فرمودند: من خوشبین نیستم و ما هم خوشبین نیستیم  و ما هم مذاکره نخواهیم کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.