در راستای حفظ و حراست از اراضی منابع ملی و جلوگیری از تخریب انفال، ساخت ساز های غیرقانونی محدوده روستای کوپان شهرستان سرچهان متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کیومرث احمدی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرچهان، گفت: پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه بلافاصله نیروی های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان به محل اعزام و فعالیت های غیر قانونی افراد را متوقف کردند.

او، بیان کرد: این عملیات بر اساس ماده  ۵۵ قانون حفاظت و حمایت از جنگل ها و مراتع کشور اجرا و پس از خلع ید ادوات و ابزار آلات جرم از منطقه خارج و متخلفان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

احمدی، با هشدار به متخلفان و متصرفان اراضی ملی و با بیان اینکه به هیج وجه اجازه تخریب و تعرض به انفال داده نمی شود، تصریح کرد: در مسیر صیانت از منابع ملی از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با مجرمان و متخلفان بر اساس قانون به شدت برخورد می شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرچهان، از مردم  درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی مراتب را به تلفن  ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار