تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد فارس و اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در راستای گسترش همکاری دوجانبه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و قرآنی به مدت دو سال منعقد شد.

 
انعقاد تفاهم نامه هکاری کمیته امداد با اداره کل تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس، گفت: طبق این تفاهم نامه اداره تبلیغات اسلامی فارس متعهد می‌شود که در برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و مذهبی، اعزام مبلغان با موضوعات تخصصی و اعزام اساتید برای برگزاری دوره‌های تخصصی همکاری لازم را داشته باشد.
 
او، بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی فارس نسبت به اعزام مبلغ تخصصی در حوزه زکات با هماهنگی کمیته امداد فارس اقدام می کند.
 
مهرابی تصریح کرد: صدور مجوز برای هیأت مذهبی، انجمن‌های اسلامی و مددجویان، آموزش‌های فرهنگی، اعتقادی، قرآن، احکام، اجرای طرح و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی  از جمله تعهدات این اداره در راستای عقد تفاهم نامه با کمیته امداد فارس است.
 
همچنین محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اشاره به محورهای همکاری تفاهم نامه مذکور، ادامه داد: بر این اساس هر دو طرف قرارداد در زمینه‌هایی از جمله آموزش همکاران و مخاطبان مرتبط، صدور گواهی در سطوح مقدماتی،تکمیلی و تربیت مربی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و گفتمان‌های دینی، برگزاری مناسبت‌های مذهبی و ملی با یکدیگر همکاری می کنند.
 

او، افزود: با امضا این تفاهم نامه کمیته امداد فارس نیز متعهد است همکاری لازم را با اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقاء باورهای دینی خانواده‌های نیازمند داشته باشد.

 تفاهم نامه مذکور در ۹ ماده و به مدت ۲ سال به امضای دو طرف رسید.

انتهای پیام/ت

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.