مرحله اول آموزشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا رامسر در دهه مبارک فجر امسال به بهره بردرای می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در نشست هماهنگی تسریع در ساخت آموزشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا رامسر با بیان اینکه این آموزشکده یکی از آموزشکده‌های قدیمی کشور است، گفت: مرحله اول ساخت آموزشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا رامسر به مساحت ۶۶۰۰ متر مربع که از بهمن ماه سال ۹۷ شروع شد در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

او توسعه همه جانبه دانشگاه فنی و حرفه‌ای را در رشد آموزش‌های مهارتی مؤثر خواند و افزود: با توجه به اینکه در غرب مازندران مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران وجود ندارد، اگر شرایط فضای کالبدی دانشگاهی با تجهیزات و کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مناسب فراهم شود، امکان ایجاد آموزشکده جدید دختران و جذب دانشجو وجود دارد.

صالحی عمران گفت: مرحله دوم تنها دانشکده دولتی مستقل غرب مازندران شامل بخش‌های رفاهی دانشجویی و خوابگاه در ۲۵۰۰ متر مربع در ۴ طبقه از تیرماه امسال آغاز شده و درحال اجرا است.

پیشرفت ۸۵ درصدی آموزشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا رامسر

امیر حیاتی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران در این جلسه گفت: طرح احداث آموزشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا رامسر تاکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

او افزود: طرح احداث آموزشکده فنی و حرفه‌ای رامسر با اعتبارات دانشگاه فنی و حرفه‌ای به این مرحله رسیده است و تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای احداث مرحله اول این طرح ملی هزینه شده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بحث اشتغالزایی در جامعه نقش مهم و بسزایی داشته است و بخش زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به جهت توانمندی و مهارت آموزی، جذب کار می‌شوند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.