رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۴ هزار و ۶۰۰ قلم انواع مواد شوینده و بهداشتی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله با قاچاق کالا‌های سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس امنیت اقتصادی افرادی که در امر خرید و فروش غیر مجاز انواع مواد بهداشتی و شوینده با مارک‌های خارجی فعالیت داشتندف شناسایی کردند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند، متهمان به قاچاق کالا با استفاده از شرکت‌های باربری در کنار بار‌های مجاز اقدام به انتقال کالا به این استان می‌کنند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ محمد پور گفت: با شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق در بازرسی از این انبار ۴ هزار ۶۶۱ عدد انواع مواد بهداشتی و شوینده خارجی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به تشکیل پرون ده در این خصوص از تحویل همه اموال مکشوفه به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.