فرماندار کرمانشاه از ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی از ساعت ۱۲ ظهر امروز (۱۲ آبان) تا پایان تعطیلات آخر هفته به شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : بنا به دستور وزارت کشور و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت ۱۲ امروز (دوشنبه) تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۶ آبان) رفت و آمد خودرو‌های غیربومی به مرکز استان کرمانشاه ممنوع است.

او با بیان اینکه رفت و آمد‌ها در چهار محور پلیس‌راه قزانچی، پلیس‌راه بیستون- کرمانشاه، محور کوزران- کرمانشاه و پلیس‌راه ماهیدشت با حضور نمایندگان فرمانداری و بخشداری کنترل و از تردد‌ها ممانعت به عمل می‌آید، گفت : از مردم تقاضا داریم به هیچ عنوان در مسیر‌های منتهی به شهرستان کرمانشاه تردد نکنند و سفر خود را به کرمانشاه به زمانی که شرایط از حیث شیوع کرونا مطلوب شد، موکول کنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.

فرماندار کرمانشاه از بخشداران خواست تا با هر ابزاری که در دست دارند، مردم را در جریان محدودیت‌های ایجاد شده بگذارند.

رنجبر با اشاره به قرمز بودن وضعیت شهرستان کرمانشاه از حیث شیوع کرونا، افزود: شرایط خوبی در کرمانشاه نداریم و ۱۰۹۳ نفر در بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی بستری هستند و این یعنی وضعیت خوب نیست، لذا از مردم تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته و از مسافرت صرف نظر کنند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۷۸۳ مورد مثبت کرونا در حوزه شهرستان کرمانشاه تایید شده، گفت: تاکنون ۴۸۹ نفر فوتی کرونایی در شهرستان کرمانشاه داشته‌ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.