استاندار مرکزی گفت: نخستین محصولات پتروشیمی خمین امسال تولید شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از پتروشیمی خمین،  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: انتظار می‌رود تا پایان آذر ماه  خوراک اولیه این واحد تامین شود و نخستین محصولات این واحد آخر امسال تولید شود.

آقازاده افزود: واحد پتروشیمی خمین به‌عنوان یکی از کانون‌های مهم کارآفرینی در زادگاه امام راحل ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برق، گاز و آب این واحد تامین شده است.

او با اشاره به اینکه پتروشیمی خمین به‌طور کامل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در خمین راه اندازی می‌شود، اضافه کرد: این واحد یکی از موفق‌ترین واحد‌های پتروشیمی در کشور است.

استاندار مرکزی بیان کرد: بهره‌برداری کامل از پتروشیمی خمین برای ۴۰۰ نفر فرصت اشتغال ایجاد می‌کند و جذب نیروی انسانی در این واحد با نظارت فرماندار خمین و سازمان صمت به‌صورت گزینش و آموزش انجام می‌شود.

او ادامه داد: ظرفیت تولیدی این واحد پتروشیمی ۱۷۵ هزار تن انواع محصول در سال است که کمک بزرگی به تامین مواد مورد نیاز داخل می‌کند.

آقازاده تصریح کرد: همانطور که انتظار می‌رفت با راه‌اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در زادگاه امام راحل، این شهرستان به‌تدریج به مرکز کاریابی و صنعتی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.