گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ائمه جمعه استان مرکزی صبح امروز گردهم آمدند و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی مسائل روز کشور و استان را مورد بررسی قرار دادند و در این زمینه بحث و تبادل نظر کردند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این نشست ائمه جمعه استان را محور همه تجمع‌های مذهبی اجتماعی فرهنگی و سیاسی دانست و از آن‌ها خواست تا با وحدت و همدلی مردم را به آرامش دعوت و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امامان جمعه مورد اعتماد مردم هستند و می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت در شرایط فعلی با وفاق و همدلی بر مشکلات فائق آییم.

او اضافه کرد: مردم ما پشت سر ولایت فقیهو گوش به فرمان او هستند و ذره‌ای از فرامین معظم‌له عدول نخواهند کرد و نقشه‌های دشمنان هم با توکل به خداوند و همت و تلاش نقش بر آب خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی بر همه ضروری است به دولت کمک کنیم و به فضل الهی از مشکلات پیروزمند خواهیم گذشت.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این گردهمایی با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی گفت: با استقامت مردم و مسئولان این مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

آقازاده از ائمه جمعه خواست در نماز جمعه‌ها شرایط فعلی را برای مردم تبیین کنند تا با صبوری و خویشتن داری در مقابل دشمنان انقلاب بایستیم.

در این گردهمایی تعدادی از امامان جمعه شهرستان هم به پاره‌ای از فعالیت و مشکلات شهرستان خود پرداختند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.