با حضور استاندار مرکزی خط جدید انتقال آب مجتمع آبرسانی بی بی فاطمه صغری آشتیان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور مهندس آقازاده استاندار مرکزی، جهان میرزایی فرماندار شهرستان آشتیان، عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و جمعی از مسئولان محلی و استانی طرح تکمیل مجتمع آبرسانی بی بی فاطمه صغری در شهرستان آشتیان به بهره برداری رسید.

یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این مراسم گفت: خط انتقال جدید به طول ۴ کیلومتر با لوله پلی اتیلن قطر ۱۶۰ میلیمتر اجرا شده و با اجرای این طرح ۳ هزارو ۵۰۰ نفر جمعیت روستایی شهرستان آشتیان از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

عرفانی نسب افزود: با توجه به رشد فزاینده جمعیت روستا‌های سیاوشان، چشمه اله وردی، دستجرده و جعفرآباد طی سال‌های گذشته خط انتقال پیشین به دلیل پایین بودن قطر لوله‌ها ظرفیت تامین نیاز آبی این روستا‌ها را نداشت.

او اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۱۱ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است که تامین بخشی از این اعتبار را خیرین و مردم روستا‌های مذکور بر عهده گرفتند.

مجتمع آبرسانی بی بی فاطمه صغری شامل ۵ باب مخزن ذخیره آب هوایی و زمینی مجموعاً به حجم ۸۲۰ متر مکعب و ۴ کیلومتر خط انتقال است که آب مورد نیاز روستا‌های سیاوشان، چشمه اله وردی، دستجرده و جعفرآباد را تامین می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.