آغاز بکار قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ویروس در استان مرکزی

در مراسمی در اراک قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای استان مرکزی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی در اراک قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای استان مرکزی موسوم به شهید سلامت قاسم جلیلوند در فرماندهی انتظامی این استان آغاز به کار کرد فعالیت این قرارگاه در شهر‌های اراک، دلیجان و ساوه آغاز شد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم افزود: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور لزوم تشکیل قرارگاه مقابله با این ویروس کرونا بیش از پیش احساس میشود و همه باید در این بسیج سلامت مشارکت فعال داشته باشند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا وظیفه شرعی بر عهده دارند و همه باید به این وظیفه بسیار مهم عمل کنند و کسانی که رعایت نکنند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این مراسم گفت: در این قرارگاه همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی در امر مقابله با کرونا در کنار یکدیگر تا حذف کامل ویروس مشارکت خواهند داشت.

آقازاده افزود: مردم در سطح جامعه نسبت به این ویروس حساس هستند و اغلب آن‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما اقلیتی هستند که هنوز نسبت به این ویروس بی توجهند که امیدواریم آن‌ها هم نسبت به ویروس کرونا هوشیارتر شوند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی هم در این مراسم گفت: یک تیم تخصصی با حضور پلیس اداره اماکن عمومی، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تشکیل شده است و وظیفه آن بازرسی از اصناف و سایر بخش‌های جامعه است و با متخلفین برخورد می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.