فرمانده انتظامی شهرستان مهران:

خانواده شهداء اسوه صبر و ایثار هستند

سرهنگ شهبازبیگی گفت: خانواده شهداء اسوه صبر و ایثار در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ  قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در دیدار با خانواده شهید عباس رضایی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثار آزادگان سرافراز است گفت: خانواده شهدا مایه عظمت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در این دیدار بر نقش ارزشمند خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: شهدا و جانبازان انسان‌های وارسته‌ای هستند که با رشادت و اهداء جان و اعضای بدنشان، اراده خود را در مسیر اراده الهی قرار دادند.

او از خانواده شهداء به عنوان اسوه صبر و ایثار یاد کرد و بیان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم، الگو برداری و پیروی مردم از این روحیه و ویژگی و هدف الهی شهیدان می‌تواند ضامن امنیت و پایداری آینده کشور در برابر همه تعرضات دشمنان باشد.

سرهنگ شهبازبیگی درپایان عنوان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه آنان و پاسداری از امنیت کشور می‌باشد که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.