علی شائی گفت: آزادگان مایه افتخار کشور هستند و حضور این آزادگان در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان سرمایه‌های گرانقدری برای ورزش و جوانان استان ایلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود پیروزمندانه اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که امسال این رویداد مهم با ایام غدیر مقارن شده است که این تقارن را باید به فال نیک گرفت.

او اظهار کرد: از آنجا که آزادگان مایه افتخار کشور هستند ، حضور این آزادگان در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام می تواند سرمایه‌های گرانقدری برای ورزش و جوانان استان باشند زیرا آزادگان گنجینه ارزشمندی هستند که در درون آن ، فرهنگ انسان ساز دوران اسارت نهفته است.

علی شائی ادامه داد:  آزادگان مانند پلی برای انتقال فرهنگ اسارت از درون اردوگاه‌ها به شهر‌های میهن اسلامی ایران هستند و آن‌ها باید علاوه بر حفظ این فرهنگ برای ترویج آن در جامعه تلاش کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام مطرح کرد: خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی می‌باشند که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، زیرا آزادگان سرافراز میهن اسلامی در دوران اسارت برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی سختی‌ها و شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند تا انقلاب و ارزش‌های اسلامی پایدار و استوار باشد.

او افزود: ایثار، شجاعت، استقامت و پایداری آزادگان سرافراز میهن در دوران اسارت مایه افتخار برای همه ملت ایران و میهن اسلامی است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.