سردار یاری گفت: استان ایلام به برکت رزمندگان ، جانبازان ، خانواده شهدا ، مدیران اجرایی فعال و مشارکت‌های خوب مردمی از امنیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت نیاز اولیه زندگی هر شهروند و پایه رشد و بالندگی در زمینه‌های مختلف از جمله موضوع اقتصاد است.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: نیروی انتظامی استان ایلام در طول سال‌های گذشته با تلاش‌های مجدانه و شبانه روزی برای امنیت مردم ولایی استان ایلام از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

او ادامه داد: استان ایلام به برکت رزمندگان ، جانبازان ، خانواده شهداء ، مدیران اجرایی فعال و مشارکت‌های خوب مردمی از امنیت بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف برخوردار است.

یاری با اشاره به اینکه پدیده شوم فروش و استعمال مواد مخدر یکی از موضوعات تهدید کننده امنیت در جوامع مختلف است، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان ایلام در طول ۴ سال گذشته در برخورد با سوداگران مرگ عملکرد بسیار موفقی داشته و توانسته است در این مدت بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر مواد مخدر کشف کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رصد فضای مجازی، اظهار کرد: مدیریت فضای مجازی از حساسیت‌های ویژ‌ه ای برخوردار است و کارشناسان پلیس فتا استان ایلام در این زمینه بسیار هوشمندانه و توانمند عمل کرده و با رصد این فضا توانسته اند برخورد به موقع و قانونی با گردانندگان کانال‌های منحرف داشته باشند.

او با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است ادامه داد: با همکاری و پشتیبانی دستگاه قضا در مقابله با اراذل و اوباش و اراذل و اوباش شناسنامه‌دار قدیمی و نوظهور ، اقدامات موثری و برخورد قاطع و قانونی داشته ایم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.