سرهنگ عزیززاده گفت: ۱۲ ایستگاه کنترلی ، ورودی‌های استان ایلام را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، پلیس برخلاف سال‌های گذشته هیچ گونه خدماتی در جهت عبور و مرور زائران در پایانه مرزی مهران در نظر نگرفته است.

جانشین انتظامی استان ایلام افزود: با توجه به انتشار بیماری کرونا، کشور عراق در راستای پیشگیری از این بیماری تصمیم به عدم پذیرش زائران کشور‌های خارجی برای ایام اربعین حسینی (ع) گرفته است.

او ادامه داد: در پایانه‌های مرزی ایران و عراق هیچ گونه خدماتی برای عبور و مرور زائران اعم از پارکینگ ، خدمات بهداشتی، گذرنامه و ... ارائه نمی‌شود و در این راستا پلیس افرادی که به صورت ناآگاهانه به مرز مهران و پایانه مرزی عزیمت کننده به محل سکونتشان عودت داده می‌شوند.

 عزیززاده مطرح کرد: انتظامی استان ایلام همچنین ۱۲ گلوگاه و مبادی ورودی استان را تحت کنترل قرار داده و با استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی در این ورودی‌ها و محور‌های مواصلاتی از حرکت زائران به سمت شهر مرزی مهران جلوگیری می‌کند.

او بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده از هم وطنان خواستاریم اربعین امسال را در خانه‌های خود بمانند و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) را در منزل خود برگزار کنند و همراه و همیار پلیس و دیگر مسئولان باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.