سرهنگ علی محمدی گفت: شهداء با خون گرانبها‌ی خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده معظم شهید سرگرد حمید زینی وند در بخش ماژین شهرستان دره شهر، خانواده بزرگ شهداء را پیرو راستین امام حسین (ع) دانست و گفت: شهداء با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام افزود: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهداء برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگی است که در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهداء از آرمان‌های نظامی اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

سرهنگ علی محمدی در ادامه با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری‌های شهداء و خانواده صبور آنان بود، خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهداء و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه آنان و پاسداری از امنیت کشور می‌باشد که با خون پاک و مقدس آن‌ها به ثمر نشسته است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان در پایان ضمن قدردانی و اهدای هدیه به مادر این شهید بزرگوار، با حضور بر سر قبر مطهر این شهید والامقام ضمن قرائت فاتحه یادش را گرامی داشت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.