سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور لحظاتی پیش از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سعید اوحدی معاون رئیس جمهور به منظور کلنگ زنی زمین مسکن ایثارگران و حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  استان به ایلام سفر کرده است.

حضور در گلزار شهدای صالح آباد، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و رونمایی از طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت در استان ایلام از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به ایلام است.

حل مشکلات استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران، بررسی و حل مشکلات مسکن ایثارگران، نقش مردم استان در دفاع مقدس، پذیرایی مردم استان از زوار اربعین و ضرورت بیان دستادورهای دولت و البته بیان کاستی ها از مهمترین محورهای سخنان ریس سازمان بنیاد کشور در دیدار با امام جمعه ایلام بود.

بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اولویت مجلس برای حل مشکلات ایثارگران گفت : می بایست مشکلات ایثارگران در راس برنامه ها قرار بگیرد.

او افزود: برخی مصوبات قانونی متاسفانه برای خانواده های شهدا و ایثار گران انجام نشده است و تاکید کرد مجلس در صدد است تا مشکلات خانواده های ایثار گران حل شود.

 

سفر معاون رئیس جمهور به ایلام

سفر معاون رئیس جمهور به ایلام

انتهای پیام /غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.