مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده‌های مختلف سرخ‌ها در AFC و فیفا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعلی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه النصر گفت:  شکایت باشگاه النصر عربستان مردود شده است. بعد از این اتفاق باشگاه النصر درخواست تجدید نظر داده است. نامه‌ای در این مورد به باشگاه ارسال شده است. باشگاه پرسپولیس نیز طرح و لایحه خود را در این خصوص ارائه کرده است. جواب نهایی تجدید نظر برای ما ارسال نشده است.

پنجشنبه پرونده آل‌کثیر بررسی می شود

او در مورد پرونده عیسی آل‌کثیر گفت: برای پیگری پرونده آل‌کثیر در باشگاه پرسپولیس کار گروهی تشکیل شد. در یک لایحه مستندات و شواهدی که داشتیم را برای دفاع از این بازیکن تنظیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم. پنجشنبه زمان جلسه‌ رسیدگی به پرونده آل کثیر است.

حسینی در مورد اینکه آل‌کثیر عمل نژادپرستانه را پذیرفته و عذرخواهی کرده است گفت: آل کثیر این موضوع را که به قصد توهین به گروه خاص این عمل را انجام داده را نپذیرفته است.

او در مورد درخواست محرومیت امیری و حضور او در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به دلیل اینکه ما ارتباط مستقیمی با کنفدراسیون فوتبال آسیا نداریم نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم. روال کار این است که اگر اعتراضی در مورد اتفاقات درون بازی وجود دارد تا ۲ ساعت بعد از مسابقه باید فرم‌های اعتراض را پر کنیم و تحویل مسئولان مربوطه بدهیم. کادر فنی در آن زمان این درخواست را نکرد و این کار انجام نشد.

باشگاه قصد دارد در مورد پرونده استوکس در فیفا نیز طرح دعوا کند

حسینی در مورد پرونده استوکس گفت:  بندی در قرارداد استوکس وجود داشت که چنانچه اختلافی پیش بیاید اولویت پیگیری و طرح دعوا با فدراسیون فوتبال ایران است. اگر با پیگیری‌های فدراسیون فوتبال نتیجه‌ای حاصل نشد در ادامه پرونده به فیفا خواهد رفت. باشگاه قصد دارد در فیفا طرح دعوا کند.

صدور ITC خلیل‌زاده به تصمیم مدیریت باشکاه پرسپولیس بستگی دارد

او در مورد صدور ITC شجاع خلیل زاده برای بازی در تیم الریان قطر گفت: باشگاه الریان از ما درخواست TPO کرده بود، مدرک خاصی نیست، اما جزو مدارکی است که برای صدور ITC مورد استفاده قرار می‌گیرد. فدراسیون فوتبال قطر از فدراسیون ما استعلام گرفته و برای خلیل‌زاده درخواست ITC کرده است. اینکه ITC صادر شود بستگی به تصمیم مدیریت دارد.

ITC  موقت برای خلیل‌زاده صادر خواهد شد

حسینی ادامه داد: اگر اختلافی بین یک باشگاه و بازیکن وجود داشته باشد اینگونه نیست که بازیکن دیگر نتواند فوتبال بازی کند. احتمالا ITC موقت برای خلیل‌زاده صادر خواهد شد او برای الریان بازی خواهد کرد. به دلیل اینکه ما مخالفت خودمان را اعلام کرده ایم پرونده‌ای در فیفا باز خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار