پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مدیرعامل جدید سرخ‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من شناخت زیادی از سمیعی ندارم، اما به نظرم او انتخاب خوبی برای مدیریت پرسپولیس است. باید زمان بگذرد تا بتوانیم درباره عملکرد او نظر بدهیم. سمیعی باید بداند مدیرعاملی پرسپولیس از شهرداری تهران هم بالاتر است و هر چقدر کار کند باز هم زمان کم می‌آورد.

حلالی درباره برنامه‌های مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت:  ما به کالدرون و چند بازیکن بدهی های سنگینی داریم که باید سمیعی این بدهی‌ها را در وهله اول پرداخت کند. او باید به وضعیت تیم بزرگسالان پرسپولیس سر وسامان بدهد، چون این تیم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به آرامش نیاز دارد. علاوه بر این باید با بازیکنانی که قرارداد ندارند قرارداد بلند مدت ببندد.

سمیعی باید از نظرات شکوری برای مدیریت پرسپولیس استفاده کند

حلالی درباره انتخاب شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: شکوری فوتبالی است. او می‌تواند به سمیعی کمک کند. مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تجربه خاصی می‌طلبد و سمیعی باید از نظرات شکوری بهره ببرد. تیم پرسپولیس از شرایط ایده آل دور شده است و مدیرعامل جدید باید آرامش را در این تیم ایجاد کند.

او درباره اینکه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس دوست داشتند که یک فرد فوتبالی مدیرعامل این باشگاه شود، گفت: بله، من هم دوست داشتم که گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس شود، چون با حضور او اتفاقات خوبی رخ می‌داد، اما مالکیت باشگاه پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش است و وزارت درباره مدیرعامل این باشگاه تصمیم می‌گیرد.

وزارت ورزش گزینه مدنظر خود را برای مدیریت پرسپولیس انتخاب کرد

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: مسئولان  وزارت ورزش همیشه گزینه مدنظر خود را برای مدیریت پرسپولیس انتخاب می‌کنند. آن‌ها هیچ وقت این باشگاه را به  بخش خصوصی و پیشکسوتان واگذار نمی‌کنند. به هر حال مدیران ورزش می‌خواهند خودشان برای پرسپولیس تصمیم بگیرند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار