فرماندار هرسین گفت : اکیپ‌های نظارت بر مشاغل و اصناف با هدف برخورد قضایی با واحد‌های صنفی متخلف از امروز در شهرستان هرسین فعال شده و همکاری نکردن اصناف عبور از وضعیت قرمز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین ضمن انتقاد از رعایت نکردن هشدار‌های بهداشتی توسط تعدادی از اصناف شهر‌های هرسین و بیستون، گفت : با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و مصوبات ستاد مقابله با کرونا این واحد‌ها توسط اکیپ نظارت بر مشاغل و اصناف پلمب خواهند شد.

او گفت : عبور از وضعیت قرمز تبعات جبران‌ناپذیری به همراه خواهد شد و باید با همکاری همشهریان ایثارگر و اصناف فداکار از اپیدمی هر چه بیشتر کرونا جلوگیری کنیم.

فرماندار هرسین، از قاریان مجالس ترحیم خواست با حضور نیافتن در مراسمات فاتحه‌خوانی به حقوق شهروندی و سلامت سایر شهروندان احترام بگذارند.

 کنجوریان گفت: پلمب واحد صنفی متخلف و توقیف خودرو‌های قاریان مجالس ترحیم براساس حکم قضایی انجام خواهد شد.

او ادامه داد: به منظور محدود کردن تردد خودرو‌ها در خیابان اصلی شهر هرسین، حد فاصل میدان آزادی تا میدان جمهوری اسلامی این شهر مسدود شده است.

فرماندار هرسین افزود: با توجه به اوج‌گیری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان هرسین ناوگان حمل و نقل دورن شهری باید با نظارت واحد تاکسیرانی شهرداری از ارائه خدمات به مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند و در حین ارائه خدمات پروتکل‌های بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

کنجوریان از واحد تاکسیرانی شهرداری خواست، گشت‌های روزانه خود را به‌صورت مستمر فعال کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.