معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام کتابفروشی‌ ها در طرح پاییزه کتاب خبر داد.

رمضانی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: متقاضیان شرکت در طرح پاییزه کتاب، می‌توانند از روز دوشنبه مورخ ۵ آبان تا پنج شنبه، ۱۵ آبان ماه با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب ۹۹، با افزایش ۲۵درصدی از ۱۵۰هزار تومان به ۲۰۰هزار تومان رسیده است افزود: خریداران می ‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان در این طرح بهره‌ مند شوند.


بیشتر بخوانید


رمضانی با اشاره به اینکه کتابفروشی‌ های عضو طرح ‌های قبلی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید شرکت در طرح پاییزه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند اظهار کرد: این کتابفروشی‌ ها کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

گفتنی است ارزش کتاب ‌های به فروش رفته در طرح تابستانه کتاب،  امسال بیش از یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال در استان بوده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.