مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: امسال تاکنون یک هزار و ۴۱۲ شکایت مشترکان اینترنت پرسرعت خانگی استان در سامانه ۱۹۵ (پاسخگویی به شکایات در حوزه ارتباطات) ثبت و به آن‌ها رسیدگی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فردین سعیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: در این مدت یک هزار و ۷۴ شکایت مربوط به اینترنت، ۸۱ مورد تلفن ثابت و ۱۷۴ مورد در حوزه تلفن همراه، خدمات پستی ۳۲ مورد، تشعشات سه مورد، دفاتر پیشخوان دولتی ۴۷ و یک شکایت نیز در بخش خدمات ارزش افزوده ثبت شد.

او با بیان اینکه تمام شکایات مشترکان حداکثر در مدت یک هفته مورد رسیدگی قرار گرفته و مشکل برطرف شد، افزود: موارد مربوط به تأخیر ارتباط خطوط متقاضیان دریافت اینترنت پرسرعت ADSL در استان نیز برطرف شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با اشاره به همکاری مجموعه ارتباطات در بخش دولتی و خصوصی برای رفع مشکلات مشترکان اینترنت پرسرعت، افزود: کردستان جزو استان‌هایی است که کمترین نارضایتی را در زمینه خدمات اینترنت دارد.

سعیدی بر تلاش برای ارتقا خدمات به مشترکان در حوزه اینترنت تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط قرمز بودن استان از لحاظ شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها، اولویت ما پایداری اینترنت و جلب رضایت مشتریان است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۶۸ هزار مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت و ۴۶۱ روستای کردستان از پهن باند اینترنت بهره‌مند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شده‌اند ضمن اینکه تمام شهر‌های استان زیر پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار