عملیات احداث ساختمان پلیس راه محور بروجن به لردگان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات احداث ساختمان پلیس راه بروجن به لردگان خبر داد و گفت: این ساختمان در سه کیلومتری شهر بروجن در زمینی مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای ۴۰۰ متر احداث می‌شود.

او اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح را ۴ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در حال حاضر ۲ میلیارد ریال از میزان اعتبار مورد نیاز تامین و جذب شده است و مابقی آن نیز در فرایند طول اجرای پروژه تامین اعتبار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


روشن اضافه کرد: طرح چهار خطه جاده شهرکرد به بروجن به لردگان یکی از مهمترین طرح‌های چهارمحال و بختیاری است که اجرای آن بیش از یک دهه به طول انجامیده است و تکمیل آن تا پایان دولت دوازدهم برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: محور شهرکرد به بروجن به لردگان یکی از مهمترین و پرترددترین محور‌های ارتباطی استان به شمار می‌رود و استان‌های فلات مرکزی را به استان‌های جنوبی متصل می‌کند.

روشن تاکید کرد: اکنون بار ترانزیتی محور بروجن به لردگان با بیش از ۳۰ هزار تردد در شبانه‌روز به ثبت رسیده است، که ایجاد امنیت و ساماندهی و تکمیل چهارخطه کردن این محور از اولویت‌های دولت دوازدهم است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار