به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید عیسی میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در جلسهای که به صورت وبیناری با حضور راهبران آموزشی و تربیتی شهرستانها و مناطق برگزار شد، بر پیگیری جدی در تهیه اطلس آموزشی تاکید کرد و گفت: در پی شیوع بیماری و مشکلاتی که به دنبال آن به خصوص برای دانشآموزان و خانوادهها و مربیان پیش آمده بود، آموزش و پرورش مازندران توانست با وجود همه مشکلات و کاستیها این شرایط سخت را کنترل و فرصتهای جدیدی خلق کند.
او با اشاره به توانمندی معلمان و مربیان در عرصه آموزش و تربیت، افزود: استفاده بهینه از زمان جهت ارتقای سطح علمی معلمان با توجه به نیاز آنها در زمینه استفاده از نرم افزارهای آموزشی و توانایی استفاده درست از شبکههای مجازی، در این ایام مورد توجه بود و راهبران آموزشی در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکردند.
بیشتر بخوانید
معاون آموزش و ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به حوزه مسئولیت و وظایف راهبران آموزشی و تربیتی، ادامه داد: مواردی مانند طراحی اطلس آموزشی از سوی مدیران مدارس و پیگیری جدیتر آن در بازدیدها، اولویت حضور و تعامل در مدرسه باید مورد توجه راهبران آموزشی قرار گیرد.
میرشفیعی گفت: تنها بستر آموزشی شبکه شاد نیست و مدلهای دیگری از قبیل درسنامه، حضور در مدرسه، حضور در خانه وجود دارد که بنا به تشخیص شورای مدرسه و معلم کلاس و شرایط موجود جغرافیایی و ارتباطی قابل اجرا است.
انتهای پیام/ م