حسین وفایی نماینده کشورمان در رقابت‌های اسنوکر "اوپن" انگلیس موفق شد مرد شماره ۱۶ دنیا را شکست دهد و به دور سوم این رقابت‌ها صعود کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دور دوم مسابقات اسنوکر "اوپن" انگلیس از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (چهارشنبه) حسین وفایی نماینده کشورمان در این رقابت‌ها موفق شد "جو پری" مرد شماره ۱۶ اسنوکر دنیا را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد و به دور سوم رقابت‌ها صعود کند.

وفایی در فریم اول با نتیجه ۸۱ بر ۱۴ مغلوب شد. در فریم دوم بازی نماینده کشورمان ۷۳ بر ۲۶ به برتری رسید. اوج کار وفایی در فریم سوم بود که با نتیجه ۱۳۶ بر یک به برتری رسید و توانست "بریک" ۱۳۶ امتیازی را به نام خود ثبت کند. در ادامه کار "پری" در فریم چهارم و ششم به برتری رسید و نماینده کشورمان فریم پنجم را برد تا کار به فریم "دیسایدر" بکشد.

در فریم "دیسایدر" در حالی که وفایی از حریف خود با ۴۴ امتیاز عقب افتاده بود، اما با بازگشتی درخشان با نتیجه ۶۹ بر ۴۴ به برتری رسید تا به جمع ۳۲ نفر برتر این مسابقات راه پیدا کند.

وفایی در مرحله بعدی مسابقات باید به مصاف "جیمی کلرک" ولزی، مرد شماره ۱۰۱ اسنوکر حرفه ای‌ها برود. در صورتی که نماینده کشورمان در این بازی به پیروزی برسد، احتمال تقابل او با "مارک سلبی" مرد شماره ۴ دنیای اسنوکر و مدافع قهرمانی این رقابت‌ها وجود دارد. در حال حاضر نماینده کشورمان در رده ۳۹ رنکینگ حرفه ای‌ها قرار دارد.

مسابقات اسنوکر "اوپن" انگلیس در سالن مارشال آرنا‌ی شهر میلتون کینز برگزار می‌شود و قهرمان این رقابت‌ها مبلغ ۷۰ هزار پوند پاداش دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار