سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشت آزادگان گفت: برای حفاظت از انفال الهی و گونه‌های گیاهی و جانوری در منطقه حفاظت شده میشداغ به حمایت قوه قضائیه نیاز داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی جلالی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشت آزادگان با اشاره به بازدید از منطقه حفاظت شده میشداغ به همراه حجت الاسلام و المسلمین پیوند دادستان دشت آزادگان و سروان سلامی معاون نیرو‌های انتظامی بستان گفت: حفظ گونه‌های جانوری و گیاهی در میشداغ حمایت قوه قضائیه را می‌طلبد.

او با اشاره به ظرفیت‌های منطقه حفاظت شده میشداغ، ارزش این منطقه، گونه‌های شاخص جانوری و گیاهی اشاره کرد و افزود: شرایط کاری محیط بانان بسیار دشوار است و همه برای حفظ این گونه‌های موجود در منطقه و جلوگیری از جولان سودجویان تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پیوند دادستان دشت آزادگان در این بازدید به نقش و جایگاه محیط بانان در حفاظت از منطقه اشاره کرد و بیان داشت: ما برای حفظ وطن اسلامی از دست دشمن، شهیدان بسیاری در این منطقه دادیم و با خون شهیدان این مناطق از دشمن بازپس گرفته شد، شما محیط بانان هم به عنوان یک نگهبان باید از این منطقه حفاظت شده به خوبی حراست کنید.

او تصریح کرد: نباید به افراد سودجو اجازه ورود به منطقه را داد تا دست به غارت حیات وحش و اراضی منطقه بزنند و این کار با گشت‌های مستمر شدنی است، ضمن اینکه برخورد قاطع دادستانی با متخلفان و جذب مشارکت فعالان عرصه محیط زیست ادامه دارد و از فرماندهی نیروی انتظامی خواهشمندیم تا با محیط بانان نهایت همکاری را داشته و با زمین خواری و تصرف اراضی ملی به شدت برخورد نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.