استاندار کرمان در پیامی روز جهانی پست را به همه کارکنان این اداره با سابقه در کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمــــدجواد فـــدائی، استاندار کرمان، در پیامی ضمن تسلیت اربعین حسینی و تهنیت به مناسبت روز جهانی پست، پست را از ارکان توسعه دانست و بر توسعه خدمات مشارکتی پست با بخش خصوصی و استقبال این نهاد از تحولات جدید در امر خدمت رسانی تاکید کرد. متن پیام  استاندار کرمان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران عزیز با ثبت قدمتی سه‌هزار ساله در انجام خدمات پستی و با افتخارِ انجام کهن‌ترین پست پیشتاز جهان، با عنوان پیردزیش، باسابقه‌ترین کشور دنیا در ارائه خدمات پستی است.

پیک‌های پست، سفیران ایزدی و کارکنان سرافراز پست ایران و کرمان مصداق این نوشتار تاریخ هرودوت هستند که نه برف، نه باران، نه گرما و نه تاریکی شب نمی‌تواند این پیک‌ها را از انجام تند و تیز وظیفه‌شان بازدارد.

در دوران جدید هم، ایران از نخستین کشور‌هایی است که به عضویت اتحادیه جهانی پست درآمده است. در روزگار ما، با وجود تحولات جدید، پست همچنان برزگ‌ترین شبکه توزیع فیزیکی و قدیمی‌ترین نهاد ارتباطی ایران و جهان است و با توجه به توسعه روزافزون پست مالی و نیز استفاده گسترده مشاغل، شرکت‌ها و موسسات از خدمات پستی، این نهاد ارزشمند، یکی از ارکان توسعه و به ویژه توسعه اقتصادی قلمداد می‌شود.


بیشتر بخوانید 

کرونا ارسال بسته های پستی را افزایش داد


اینجانب در تقارن اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) و روز جهانی پست، ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت سرور آزادگان، روز جهانی پست را به همه مدیران، کارکنان و خدمت‌گزاران این حوزه در بخش‌های مختلف تهنیت عرض کرده، خواهان توسعه خدمات مشارکتی پست با بخش خصوصی و استقبال این نهاد از تحولات این حوزه برای ارائه خدمات نوین و افزایش ضریب توانگری ارتباطی در شبکه پستی استان هستم و امیدوارم با تلاش و خلاقیت و هم‌دلی این مهم محقق شود. سلامتی و به‌روزی همه عزیزان را از بارگاه الهی خواهانم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار