مدیر کل پست استان کرمان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا مرسولات پستی ۵۱ رصد رشد و حجم کاری پست نیز افزایش چشمگیری یافته است.

علیرضا اکبری، مدیر کل پست استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اعلام اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های پستی ۵۱ درصد افزایش داشته است گفت: مرسولات وارده ۳۴ درصد وصادره ۱۷ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در شرایط کنونی و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، فعالیت‌های آنلاین و پستی مردم افزایش و حجم کاری پست بیش از گذشته گسترش یافته است.

اکبری با اشاره به اینکه به منظورگندزدایی مرسولات پستی از هرگونه ویروس و میکروب که به دست مردم برسد کار توزیع بسته‌ها ۲۴ تا ۴۸ ساعت با تأخیر انجام می‌شود بیان کرد: با رعایت نکات بهداشتی از سوی کارکنان و ضدعفونی کردن چند مرحله روزانه واحد‌ها و باجه‌های پستی و همچنین بسته‌های دریافتی از فرستندگان و خودرو‌های حمل مرسولات، این فرصت را فراهم آورده است تا شهروندان با خیالی آسوده، مرسولاتشان را به پست سپرده تا در اسرع وقت تحویل مردم شود.

او اظهار کرد: در این روز‌های سخت مبارزه با ویروس کرونا، ارسال بسته، پاکت‌ها و هر نوع مرسوله از طریق پست، بهترین انتخاب است تا رفت و آمد‌های خارج از منزل یا محل کار به حداقل برسد.

اکبری با اعلام اینکه با الکترونیکی کردن مدت سیر مرسولات پستی از زمان قبول تا لحظه توزیع و کنترل نامه‌رسان‌ها از طریق سامانه رهیاب متصل به GPS تلفن همراه را از جمله اقدامات پست برای ارتقای کیفیت خدمات برشمرد گفت: مردم استان کرمان می‌توانند با مراجعه به آدرس tracking.post.ir پیگیری سیر ارسال مرسوله خود را انجام دهند.

او افزود: برای تسریع درتحویل محمولات پستی خودرو‌های توزیع درسطح استان با ظرفیت دوبرابری درحال ارائه خدمت هستند.

مدیرکل پست استان کرمان بیان کرد: از سربازان گمنام پست تقدیر وتشکر می‌کنم که با این شرایط سخت فداکاری کرده ومرسولات همشهریان را به درب منازل می‌رسانند که باعث حذف تردد‌های غیر ضروری شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار