رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی تسهیل در ارائه خدمات قضایی و صرف هزینه کمتر را از اولویت‌های دستگاه قضا دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضاییه در بیرجند در حال برگزاری است، با بیان اینکه هم اکنون در خراسان جنوبی ۱۵ حوزه قضایی وجود دارد، گفت: در ۱۱ شهرستان هم سیستم دادسرا و هم سیستم دادگاه مستقر است.

او افزود: علاوه بر شهرستان‌ها ۴ بخش هم که چارت تشکیلاتی مصوب دارند دستگاه قضا مستقر شده و ارائه خدمات قضایی به مردم خراسان جنوبی را داریم.

حجت الاسلام حمیدی  با اشاره به فعالیت یک ساله خود در استان، گفت: ۲ دادگاه در بخش‌ها هم توانستیم تاسیس و راه اندازی کنیم که به مردم خدمات بهتری ارائه شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های ریاست قوه قضائیه برای اجرای بهتر و تسهیل خدمات قضایی به مردم این دادگاه‌ها در بخش‌ها نیز راه اندازی شده تا مردم هزینه کمتری صرف کنند و خطرات راه نیز برای مردم کمتر شود.


بیشتر بخوانید


او گفت: دو دادگاه در محرومترین بخش‌های در استان یکی در بخش دیهوک طبس و یکی در درح سربیشه راه اندازی شده که بسیار تأثیر گذار در امنیت و اقتصاد هستند.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به ظرفیت خوب استان و داشتن مردم متدین، متعهد و لایتمدار، این موضوع زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی مسئولان می‌طلبد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی همچنین انسجام و همدلی نماینده، ولی فقیه، شورای تأمین و مسئولان در این استان را قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.