معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حاشیه بازدید از روند تولید الکل در پژوهش سرای دانش آموزی رویان بم گفت: عملیات ساخت کارگاه تولید الکل در پژوهش سرای دانش آموزی رویان بم بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در سفر به شرق کرمان، گفت: کارگاه تولید الکل پژوهش سرای دانش آموزی رویان بم با مساحت ۲۵۰ متر مربع از محل اعتبارات نوسازی مدارس با تولید روزانه ۳۰۰ لیتر الکل  احداث خواهد شد.

او افزود: این پژوهش سرا تاکنون الکل بهداشتی برای مصرف روزانه مدارس و حوزه‌های امتحانات نهایی و ادارات دولتی شهرستان بم را تامین کرده است.

رخشانی مهر عنوان کرد: تاییدیه و مجوز تولید انبوه الکل ۷۰ درصد در این کارگاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم صادر شده است.

او گفت: تولید روزانه ۳۲ هزار ماسک ، الکل و مواد ضدعفونی کننده در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش و پژوهش سرا‌های دانش‌آموزی استان کرمان از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا آغاز شده است و هم اکنون نیز ادامه دارد.

 رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای بازدید از پروژ‌ه های آموزشی در حال ساخت و کلنگ زنی چند پروژه جدید آموزشی به شرق استان کرمان سفر کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.