دو مدرسه آیت الله امام خامنه‌ای و حضرت معصومه (س) با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در گلباف افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهر الله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح مدارس ۶ کلاسه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و ۳ کلاسه حضرت معصومه (س) در گلباف از بهره برداری  بیش از یک هزار کلاس درس تا پایان  امسال در استان کرمان خبر داد.

او با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در استان کرمان، کمتر از میانگین کشوری است، بیان کرد: با توجه به وجود پروژه‌های آموزشی در دست ساخت استان کرمان، سرانه فضای آموزشی استان کرمان تا پایان امسال به متوسط کشوری می‌رسد.

مدرسه ۳ کلاسه حضرت معصومه (س) با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و  مدرسه ۶ کلاسه آیت الله خامنه‌ای با زیر بنای ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی در سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به گلباف افتتاح شد.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این سفر از پروژه‌های در حال ساخت شهید حسین پور جعفری و دبستان شهید بهشتی در گلباف بازدید کرد.

محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور را در سفر به منطقه گلباف همراهی کردند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.