نیک گفت:به منظور افزایش ایمنی معابر و جلوگیری از تخلف بعضی شهروندان نصب تجهیزات ترافیکی در محدوده شهرداری منطقه سه قم اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  نیک،مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم به منظور افزایش ایمنی معابر و جلوگیری از تخلف بعضی از شهروندان اقدام به نصب تجهیزات ترافیکی در محدوده شهرداری منطقه سه و اجرای باتومی و استاپر در میدان نواب ، بلوار نواب و میدان شهرداری کرد .

او افزود:در معابری که به واسطه دو طرفه بودن یا دور برگردان ها ، خروجی های خیابان ها ، پل ها و اطراف میدان ها که دید مناسبی وجود ندارد با نصب تجهیزات ترافیکی سعی داریم توجه رانندگان خودرو و موتورسیکلت سواران را جلب کنیم و که باعث کاهش برخورد وسایل نقلیه با جداول معابر شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر افزایش ایمنی معابر قم با نصب تجهیزات ترافیکی گفت:تمام تلاشمان را برای کاهش آمار تصادفات و افزایش ایمنی معابر و سلامتی شهروندان به کار خواهیم بست و سایر نقاط شهر نیز در دستور کار قرار دارد که به مرور زمان انجام خواهد شد.

اوضمن تقدیر و تشکر از شهروندان قانون مدار تاکید کرد: از شهروندان محترم تقاضا داریم به منظور کاهش بار ترافیک و حفظ سلامت خود و سایر شهروندان ضمن رعایت قوانین بین خطوط رانندگی کنند.

افزایش ایمنی معابر قم با نصب تجهیزات ترافیکی

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار