استاندار مرکزی گفت: در حال حاضر بحرانی از لحاظ بیماری کرونا در دلیجان و محلات نداریم.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه جلسه مشترک مدیریت مقابله با کرونای شهرستان‌های محلات و دلیجان  در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به اینکه در شهر‌های اطراف همچنین استان اصفهان و قم و شهر کاشان مشکلاتی در بحث کرونا داریم گفت: با تمهیداتی که در این دو شهرستان اندیشیده شده و با تسلطی که بر این بیماری در این دو شهرستان داریم در حال حاضر بحرانی از لحاظ بیماری کرونا در این دو شهرستان نداریم و این برمی گردد به اینکه مردم همکاری کرده‌اند.

آقازاده افزود: این هفته محدودیت‌های بیشتری را در بستن و تقلیل فعالیت‌های اداری و آموزشی در استان مرکزی از جمله این دو شهرستان داشتیم که امیدواریم با رعایت این محدودیت‌ها و همکاری مردم از پیک نسبتا نگران کننده این بیماری در استان رها شویم و انشاءلله شرایط بهتر شود.

او اضافه کرد: در مراسم اربعین حسینی امسال هیچگونه مراسم و راهپیمایی در شهرستان‌های محلات و دلیجان همچنین شهر‌های دیگر استان مرکزی نداریم و باید مردم این موارد را رعایت کنند و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بالاترین مقام کشور هم خود را مکلف به رعایت مصوبات ستاد کرونا می‌دانند از مردم می‌خواهیم رعایت کنند.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به اینکه کرونا در این دو شهرستان مقداری اوج گرفته تصمیمات جدی در این جلسه گرفته شد.

حجت الاسلام سلیمی افزود: در این جلسه در خصوص تأمین دارو و ملزومات پزشکی و پرداخت حقوق و مزایای افرادی که در حوزه مقابله با بیماری کرونا زحمت کشیده اند بحث و تبادل نظر شد و با توجه به اینکه این بیماری مقداری اوج گرفته، مسئولین دلسوزانه پای کار هستند و امیدواریم مردم نیز در این خصوص دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

جلسه مشترک ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در شهرستان‌های محلات و دلیجان با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس، سرپرست فرمانداری‌های شهرستان‌های محلات و دلیجان و مسئولین بهداشت و درمان دو شهرستان محلات و دلیجان در محلات برگزار شد.

در این جلسه نماینده محلات و دلیجان و سرپرست فرمانداری‌های محلات و دلیجان ضمن گزارشی در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرستان‌های محلات و دلیجان ارائه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.