با تصویب ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود.

محدودیت های جدید کرونایی در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی امروز با حضور اعضاء و ادارات مربوطه تشکیل جلسه داد و محدودیت‌های جدیدی را به تصویب رساند تا در استان مرکزی اعمال شود.

طبق مصوبه این ستاد هرگونه تجمع، مراسم و حضور در پارک‌ها  ممنوع است و مراسم پیاده روی اربعین حسینی در استان مرکزی لغو می‌شود.

همچنین آموزشگاه‌های بخش خصوصی باید در چهارچوب قوانین و دستور العمل‌های بهداشتی فعالیت کنند و در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض پلمپ شوند.

کنترل و نظارت بر تردد‌ها و سفر‌ها در آستانه اربعین حسینی و ایجاد کمیته نظارت در استان مرکزی با قید فوریت به ریاست اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از دیگر مصوبات این ستاد بود.

در این جلسه همچنین مطرح شد که شرایط اصناف مطلوب نیست و هشدار جدی میدهیم اگر رعایت نکنند تصمیم محدودیت برخلاف میل ستاد صادر خواهد شد.

همچنین بنابر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی از این هفته، آموزش حضوری مدارس در تمامی دوره‌ها تعطیل است و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

همچنین از امروز تا اطلاع ثانوی دورکاری ادارات در استان اجرایی می‌شود و با هماهنگی با مدیران تنها دو سوم کارمندان موظف به حضور هستند و یک سوم آن‌ها به صورت "دورکاری" به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

در روز‌های اخیر و با اوج گیری دوباره ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی و افزایش آمار مبتلایان و جانباختگان و انتقاد‌ها از رعایت نشدن فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی در بین افراد جامعه، ستاد مدیریت بیماری کرونای استان مرکزی تصمیمات جدیدی گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا زندی
۰۹:۲۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
عجججججججب!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا خودشان و کشتن با این همه محدودیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
عجججججججب!!!!!!!!!!!!!!!!