رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گـفت: ۷۶میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال طرح توسعه‌ای و زیرساختی بهداشتی و درمانی امسال در این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، دکتر محمد کاکاوند اظهار داشت: طرح های درمانی شامل بهره برداری از واحد ICU شماره سه، اورژانس دندانپزشکی بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) و خانه بهداشت روستای دهکرد است.

او بیان کرد: واحد اورژانس دندانپزشکی بیمارستان آیت الله بروجردی با اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال آماده خدمات دهی دندانپزشکی به بیماران است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: واحد ICU شماره سوم بیمارستان آیت اله العظمی بروجردی (ره) با ظرفیت ۶تخت و هزینه‌ای بالغ بر ۷۰میلیارد ریال آماده خدمات دهی به بیماران می‌باشد.

دکتر کاکاوند ادامه داد: بهره برداری از خانه بهداشت روستای دهکرد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیاردو ۵۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و آماده خدمات دهی به یک هزار تن از روستاییان خواهد بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد یادآور شد:تکمیل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان از دیگر اقدامات اتجام شده در این مدت است.

بیمارستان۲۳۰ تختخوابی آیت الله بروجردی یکی از مراکز درمانی پیشرفته کشوراست که دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان بوده و شامل ۶ اتاق عمل مجهز، ۲۰ تخت اورژانس، ۱۱ تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی است.

بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی سال ۱۳۸۵ در پنج طبقه با مساحت ۱۹ هزار مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.