فرماندار دلفان گفت: با توجه به گزارش‌های نگران کننده دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آمار کرونا در این شهرستان، هرگونه آموزش حضوری تا اطلاع ثانوی در دلفان ممنوع و مدارس تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حشمت بهمنی  افزود: با توجه به گزارش‌های شبکه بهداشت و درمان مبنی بر وضعیت قرمز، سیر تصاعدی و افزایش آمار مبتلایان به کرونا در روز‌های اخیر هرگونه فعالیت آموزشی به صورت حضوری در تمامی مدارس و آموزشگاه‌های نورآباد و منطقه کاکاوند ممنوع شده است.

او تاکید کرد: فعالیت آموزشی در این شهرستان بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه‌های شاد و آموزش دنبال می‌شود بنابراین آموزش و پرورش باید بستر فعالیت‌های آموزش غیرحضوری را برای تمامی دانش آموزان فراهم نماید.

او یادآور شد: بر اساس گزارش کارشناسان شبکه بهداشت در چند روز گذشته، مدارس به محل تجمع تبدیل شده و دانش آموزان در معرض خطر قرار می‌گیرند بنابراین مسئولیت هرگونه بازگشایی مدارس بر عهده شخص مدیر آموزشگاه است.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد و ۲ اداره آموزش و پرورش نورآباد و کاکاوند آن حدود ۳۰ هزار دانش آموز را تحت پوشش دارد.

لرستان هم اکنون در وضعیت هشدار شیوع کرونا است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.